
Geen tijd (of zin) voor administratie? Wij wel.

Bij AJ-Consulting nemen we jouw administratieve zorgen uit handen.
Want administratie schuift vaak naar het einde van de to-dolijst, terwijl het cruciaal is voor inzicht, structuur en groei.
Officiële brieven & e-mails opstellen
Agendabeheer & documentbeheer
Facturatie en opvolging van offertes
Boeken bijhouden & achterstallige betalingen opvolgen
Beheer van verzekeringen en wagenpark
...en alle andere administratieve taken die jij liever uitbesteedt
Bij AJ-Consulting werken we als freelancer voor jouw bedrijf. We werken zowel op afstand als ter plaatsen. Zo voldoen wij aan uw office-ondersteuning op maat van uw firma.
AJ-Consulting biedt freelance administratieve ondersteuning – op locatie of vanop afstand.
Altijd één vast aanspreekpunt, flexibel inzetbaar: eenmalig of periodiek, wanneer jij het nodig hebt.
Daarnaast helpen we ook bij het verbeteren van je processen.
Van slimme tools tot efficiënte workflows – we zorgen dat je administratie sneller en overzichtelijker verloopt.
Flexibele ondersteuning die met je meegroeit
Waarmee kunnen we helpen?
Automatiseringsadvies voor administratieve taken
Slim gebruik van Excel
Implementatie van boekhoudsoftware



